Gulasz z przyprawą gyros.

To mój kolejny kombinowany przepis :) Do mięsa dodałam przyprawę do gyrosa....i wyszedł smaczny gulasz, który podałam z podsmażonymi ziemniakami.

Składniki:
500 g mięsa wieprzowego (np. łopatki),
1 czerwona papryka,
1 żółta papryka,
1 zielona papryka,
1 duża cebula pokrojona w piórka,
70 g (mała puszka) koncentratu pomidorowego,
1,5 łyżki przyprawy do gyrosa,
sól i pieprz do smaku,
olej rzepakowy, 
Papryki umyj i usuń gniazda nasienne, pokrój w paski. 
Mięso pokrój w paseczki i wymieszaj z przyprawą do gyrosa.
W garnku rozgrzej 3 łyżki oleju i podsmaż mięso. Następnie dodaj cebulę i pokrojone papryki, smaż przez chwilę.
Dodaj koncentrat pomidorowy i 100 ml wody, wymieszaj. Duś, aż mięso zmięknie. Ja gotowałam gulasz w szybkowarze 15 minut na poziomie 2.
Gdy mięso już będzie mięciutkie dopraw jeszcze do smaku solą i pieprzem.
 
    

Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)