Sposób na mięso z rosołu :)

Ostatnio miałam trochę zajęć, dlatego też wpisów na blogu jest mniej, ale obiecuję, że się to zmieni.
Przyznam się, że nie lubię rosołu....może znajdzie się garstka osób które też za nim nie przepadają ;)
Ugotowałam, zawsze mam dylemat co zrobić z mięsem...przypomniałam sobie sposób mojej mamy, prosty a jakie smaczne mięso, gdyby ktoś mnie takim poczęstował nie pomyślałabym, że mięso jest z rosołu.
Zapraszam:)

Składniki:
  • mięso z rosołu, 
  • 1-2 jajka,
  • 3 ząbki czosnku,
  • słodka papryka,
  • sól, pieprz do smaku,
  • bułka tarta do panierowania,
  • olej rzepakowy do smażenia,
Ostudzone mięso z rosołu, przyprawiamy solą, pieprzem i słodką papryką. Czosnek przeciskamy przez praskę i nacieramy nim mięso.
Mięso panierujemy w rozkłóconym jajku i następnie w bułce tartej.
Smażymy na złoto-brązowy kolor na oleju rzepakowym.
Usmażone mięso odsączamy z tłuszczu na ręczniku papierowym.
Podajemy z ziemniakami i surówka.
Smacznego :)

Komentarze