Słodkie ziemniaki z pakiecikami rybnymi

Każdy pewnie już próbował słodkich ziemniaków, dziś nadeszła moja kolej.

Robiąc zakupy wpadły mi w oko bataty, pomyślałam może nadszedł właśnie czas na ich wypróbowanie...wylądowały w koszyku. W domu dopiero zaczęłam się zastanawiać jak je przygotować.
Chciałam, żeby obiad wyszedł w miarę szybko, przecież po powrocie z pracy chce się jeść ;) postanowiłam je wstępnie podgotować,  a później podpiec w piekarniku.

Składniki na 4 porcje:

  • 800 gram słodkich ziemniaków
  • 400 gram zielonej fasolki szparagowej (ja użyłam mrożonej),
  • 1 por,
  • 4 marchewki,
  • pęczek szczypiorku,
  • 4 filety ryby (u mnie tilapia),
  • 1 łyżka sambalu badjak
1.Obrałam ziemniaki i pokroiłam grube słupki i podgotowałam.
Następnie odsączyłam i wyłożyłam na blachę, piekłam 10 minut w 190 stopniach.

2.Por pokroiłam w krążki, marchew w słupki i posiekałam również szczypior. 

Warzywa wraz z fasolką szparagową wyłożyłam na folię aluminiową, na nich ułożyłam rybę, którą doprawiłam solą i posmarowałam sambalem i polałam oliwą z oliwek.Następnie zawinęłam folię w pakieciki i piekłam 15 minut w piekarniku o temperaturze 190.

3. Podałam ze słodkimi ziemniakami.

Potrawa mi smakowała, ale jednak wolę nasze ziemniaki.Być może mój sposób ich przygotowania pozostawiał wiele do życzenia, no cóż tak czy siak zniknęły z talerza ;)





Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)