Sałatka śledziowa.

Takiej sałatki do tej pory nie jadłam, więc postanowiłam spróbować, przepis znalazłam u Christophera. Zapraszam :)

Składniki:
2 śledzie matiasy w oleju,
2 średnie cebule,
3 jajka ugotowane na twardo,
2 ogórki kiszone,
1 puszka czerwonej fasoli,
2 łyżeczki przecieru pomidorowego,
2 łyżki keczupu,
ewentualnie sól i pieprz do smaku,

Śledzie pokrój w paseczki. Fasolę odsącz z zalewy i dodaj do śledzi. Cebulę, ogórki i jajka pokój w kostkę i dodaj do śledzi.
Przecier wymieszaj z keczupem, dodaj do sałatki i wszystko wymieszaj.
Odstaw na noc do lodówki. Sałatka powinna się dobrze "przegryźć".
Jeżeli istnieje taka potrzeba dopraw do smaku solą i pieprzem.

Smacznego :)
Wczoraj dowiedziałam się, że był problem z dodawaniem komentarzy, usterka chyba już usunięta :) Mam nadzieję, że już wszystko działa. Jeśli macie jakieś "problemy" z moją stronką...piszcie na e-maila.
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Fajny pomysł, do tej pory jadłam tylko w sałatce, która nazywała się szuba. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)