Wracam do Was po długiej przerwie z tagliatelle ala "carbonara"

Moje życie wywróciło się do góry nogami :) A tak poważnie, wszystko się zmieniło 18-10-2014r. gdy na świat przyszła nasza córcia. Sami rozumiecie, że czasu brak, postanowiłam, że będę nadal pisać mojego kulinarnego bloga.
Może nie codziennie, ale chociaż kilka razy w tygodniu postaram się dodawać nowe posty :)
Dzisiaj proponuję proste danie jakim jest pasta, zapraszam do wspólnego gotowania :D



Składniki (dla 2 osób):
  • 300g tagliatelle,
  • 1 cebula (u mnie różowa),
  • zielona część pora,
  • 7-8 pieczarek (u mnie brązowe),
  • kilka łyżek śmietany,
  • 150g boczku,
  • sól, pieprz do smaku,
Makaron ugotuj al dente wg instrukcji na opakowaniu.




Pieczarki oczyść i pokrój w półplasterki, cebulę obierz i posiekaj w kostkę. Por opłucz pod wodą a następnie pokrój w pół-krążki.

Boczek pokrój w paski lub kostkę, podsmaż do zrumienienia na suchej patelni.


Do podsmażonego boczku dodaj pieczarki i cebulę, smaż do złamania się cebulki, następnie dodaj por.
Smaż jeszcze chwilę, dodaj śmietanę-tyle ile lubisz :) Dopraw do smaku solą i pieprzem. Połącz z ugotowanym makaronem.
Smacznego :)

Komentarze