Kopytka z fasoli.

Przepis na kopytka z fasoli znalazłam na blogu Co na obiad? 
Zdjęcia przemawiały za chęcią wypróbowania przepisu, z fasoli- warto spróbować, jeszcze takich nie jedliśmy.
Dziś po przygotowaniu, tych wymyślnych klusek, jestem rozczarowana...nie smakowały nam-były gliniaste, może komuś przypadną do gustu- ale ja ich zdecydowanie nie polecam. Powtórki nie będzie, nie ma  jak mięciutkie kopytka z ziemniaczków.
Składniki:
1,5 szklanki ugotowanej fasoli,
1 szklanka mąki,
jajko,
sól,

Fasolę mocz całą noc i gotuj do miękkości (45-60 min). Zmiel fasolę np. robotem kuchennym. Dodaj jajko, mąkę, zagnieć szybko i krój jak kopytka.
Do osolonej wody dodaj łyżkę masła gotuj kluseczki 4-6 min.


Komentarze

  1. Czy wyszły by z mąki pełnoziarnistej ? W życiu bym nie pomyślała że można takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takich jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)