Śledzie w sosie musztardowym.

Śledzie w sosie musztardowym chodziły za mną od dawna.Za pierwszym razem zrobiłam je na sylwestra z filetów śledziowych, tylko za krótko moczyłam je w wodzie i wyszły słone-zdjęcia nie zrobiłam-brakło czasu :( Pojawiły się na moim stole po raz drugi tylko tym razem musiałam wykorzystać filety śledziowe w occie ponieważ zmusił, mnie do tego termin przydatności. W końcu są domowej roboty a nie kupne i doprawione tak jak lubię.

 Składniki: 
400g filetów śledziowych,
cebula,
2 łyżki musztardy,
3-4 łyżki śmietany 18%,
2 łyżki majonezu,
sól, pieprz do smaku,

Śledzie opłucz i  zalej zimną wodą. Odstaw na jakieś 6-7 godzin. Odcedź, śledzie pokrój na paski ok 3-4cm. Cebulę obierz, pokrój w kostkę i przesmaż na łyżce oleju. W misce wymieszaj musztardę, śmietanę, majonez,jeśli trzeba dopraw jeszcze solą i pieprzem. Dodaj do sosu przestudzoną cebulkę. Przygotowanym sosem zalej śledzie. Wstaw do lodówki na minimum 2 godz.
Smacznego :)

Komentarze

  1. Nigdy nie robiła śledzi w takiej wersji, choć słyszałam że są pyszne;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)