Ostre krewetki w sałatce.

Jeszcze na blogu nie było krewetek, teraz będą....pierwszy raz posmakowały mi jak jadłam paelle w Barcelonie i tak już zostało.
Miałam ochotę na coś lekkiego z dodatkiem czosnku, z tego co wyczytałam w internecie fajnie się z nim komponują, no i nie byłabym sobą gdybym nie pokombinowała trochę. Zapraszam :)

Składniki-tylko dla 2 osób:
  • papryczka chili,
  • 3 łyżki oliwy z oliwek,
  • 350 g krewetek,
  • 2 szalotki,
  • 1 ząbek czosnku,
  • 2 dojrzałe awokado,
  • 1 limonka,
  • 1 ogórek,
  • 2 pomidory,
  • sałata (u mnie rukola),
Papryczkę chili umyj, usuń nasionka i drobniutko posiekaj. Czosnek i szalotki drobno posiekaj.

Na patelni rozgrzej oliwę wrzuć cebulkę i czosnek, chwilkę smaż, dodaj krewetki i smaż max 4 minuty.

Awokado obierz, usuń pestkę i pokrój w dużą kostkę- skrop sokiem wyciśniętym z limonki, (zapobiegnie ściemnieniu awokado) wymieszaj.
Sałatę umyj, osusz, porwij na kawałki. Ogórka i pomidora pokrój w kostkę, dodaj do sałaty.
Do salaty dodaj posiekaną chili, awokado i usmażone krewetki-wymieszaj.
Podaj ze świeżym pieczywem.

Smacznego :)


Komentarze