Kotlety z ryby.

W sam raz na piątkowy obiad, delikatne kotlety z filetów rybnych. Nawet dzieci, które nie lubią ryb, będą się nimi zajadać:) zapraszam..

 
Składniki:
  • 400 g filetów z ryby,
  • 4 jajka ugotowane na twardo,
  • 1 cebula,
  • pęczek szczypiorku,
  • 2 jajka,
  • 2 kromki ciemnego chleba,
  • bułka tarta,
  • olej rzepakowy,

Filety rybne umyj, osusz a następnie zmiel.
Jajka obierz ze skorupek i drobno pokrój. Cebule obierz, drobno posiekaj i podsmaż na oleju.
Szczypior umyj, i posiekaj.
Kromki chleba również zmiel.

Wszystkie składniki połącz, dodaj sól i pieprz do smaku, wymieszaj. Jeżeli masa jest za rzadka dodaj trochę bułki tartej.
Formuj średniej wielkości kotlety, obtaczaj w bułce tartej  i smaż na oleju.
Podaj z surówką i ziemniakami.
smacznego :)

Komentarze

  1. Pycha, takie kotleciki zasmakują każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też czasami robię takie kotlety:) bardzo mi smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że smak kotlecików mnie miło zaskoczył. Dodałam pietruszki i koperku ponieważ nie miałam szczypiorku. Są pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci smakowały. Rybka troszeczkę w innej wersji :) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)