Szybka lazania z wędzonym kurczakiem i szpinakiem.

Wczoraj miałam ciężki dzień w pracy, po powrocie do domu nic mi się nie chciało....Poszłam na łatwiznę i wyczarowałam z gotowego sosu pomidorowego, makaronu, szpinaku i wędzonego kurczaka smaczne danie.
Zapraszam ;)

Składniki:
  • słoik gotowego sosu pomidorowego z bazylią (530g),
  • opakowanie makaronu lazania,
  • 450 g mrożonego szpinaku,
  • 1 wędzona pierś z kurczaka (ja dałam dodatkowo 1 zwykłego fileta- następnym razem użyję 2 wędzonych),
  • 50 g sera,
  • 2 ząbki czosnku,
  • 2 łyżki śmietany,
Przełóż szpinak do garnka i na małym ogniu go rozmrażaj, dodaj do niego czosnek przeciśnięty przez praskę i 2 łyżki śmietany.Dopraw do smaku solą i pieprzem.

Filety z kurczaka pokrój w paseczki.

W naczyniu do zapiekania na dno wylej warstwę sosu pomidorowego-przykryj warstwą makaronu.Na makaronie rozprowadź połowę szpinaku- przykryj makaronem. Następnie pokryj makaron szpinakiem i wyłóż pokrojone filety.

Wylej na nie sos pomidorowy, ułóż makaron i rozprowadź na nim resztę sosu pomidorowego.

Posyp żółtym serem, szczelnie przykryj naczynie folią aluminiową i zapiekaj w piekarniku nagrzanym do 190 º C przez około 45 minut.

Smacznego :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)