Pasta z fasoli

Przepis znalazłam w internecie jest to  pasta z fasolki, którą przerobiłam po swojemu.
Podaję już zmieniony przepis;)

Składniki:
  • 220 gram ugotowanej fasoli (ugotowałam ją w szybkowarze bez wcześniejszego moczenia),
  • starty na tarce żółty ser (wg uznania),
  • 2 ząbki czosnku,
  • sól,
  • pieprz,
  • oregano,
  • słodka papryka w proszku,

  1. Ugotowałam fasole w szybkowarze, zajęło mi to 15 minut.Następnie zmieliłam ją na pure blenderem, dodałam przyprawy do smaku, przeciśnięty przez praskę czosnek oraz odrobinę żółtego sera.
  2. Pasta wyszła bardzo dobra.
Smacznego;)


                                        

Komentarze

  1. Fasola jest pyszna pod każdą postacią :)
    Chyba zapomniałaś o moczeniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. tak fasola jest pyszna w każdej wersji, nie zapomniałam o moczeniu fasoli ponieważ czasem gdy chcę coś szybciej ugotować używam szybkowaru.
    Fasole gotuję w szybkowarze bez wcześniejszego moczenia tylko 15 minut na 2 poziomie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów... :)