Gyros z selerem naciowym i serem feta.

Dzisiaj dla odmiany był obiad dla "mięsożerców" z dodatkiem selera naciowego i sera feta;)
Wczoraj obiad na słodko nie przypadł do gustu wszystkim domownikom, wiadomo każdy ma swój gust i nie ma nawet dyskusji na ten temat.....



Składniki na 4 porcje:


  • seler naciowy,
  • 3 łyżki oleju rzepakowego,
  • 750 gram mięsa od schabu lub chudej karkówki,
  • 2 cebule,
  • przyprawa do gyrosa,
  • 150 gram sera feta,
  •  smażone ziemniaki,
Usunęłam twarde końce z selera naciowego, umyłam i pokroiłam na małe kawałki.


Mięso pokriołam w krótkie paseczki i zamarynowałam przyprawą do gyrosa, (odstawiłam na 30 min).



Na patelni rozgrzałam olej, wrzuciłam mięso i cebulę pokrojoną w pół-krążki.Smażyłam wszystko do miękkości mięsa. Następnie dodałam seler naciowy i smażyłam około 4 minut, po tym czasie dodałam ser feta pokrojony w kostkę.



Podawałam z sosem jogurtowo-czosnkowym:

  • 200 ml jogurtu naturalnego,
  • 3 ząbki czosnku,
  • sól,
  • pieprz
  • kawałek ogórka startego na tarce o dużych oczkach,
Przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku połączyłam z jogurtem i ogórkiem, doprawiłam do smaku solą i pieprzem.

Smacznego :)

Komentarze