Tagliatelle z boczkiem i cykorią

Dzisiaj miałam ochotę na makaron, wyszedł mi smaczny obiad :)
Połączyłam boczek z pieczarkami i cykorią, danie jest tanie i smaczne.
Polecam

Składniki (na 4 porcje):

  • 300 gram makaronu tagliatelle,
  • 2 łyżki oleju,
  • 250 gram boczku,
  • 2 ząbki czosnku drobno posiekanego,
  • 250 gram brązowych pieczarek,
  • 1 łyżka oregano,
  • 400 gram cykorii,
  • 125 ml śmietany, użyłam 12%

  1. Ugotuj makaron zgodnie z instrukcją na opakowaniu, aż będzie al dente. W między czasie rozgrzej olej na patelni i smaż boczek około 5 minut.Następnie odłóż boczek na talerz.

2.Następnie pokrój pieczarki w plasterki.Wrzuć pieczarki i czosnek na olej, dodaj również oregano.


3.Każdą cykorię przekrój na 4 części i wytnij twarde głąby.Następnie dorzuć do pieczarek.


4.Do cykorii dodaj śmietanę, dopraw solą i pieprzem.Chwilę gotować.


5. Dodaj do sosu ugotowany makaron i wymieszaj.Dodaj posiekaną natkę pietruszki.

Mam nadzieję, że komuś przypadnie do smaku makaron z cykorią.
Smacznego;)









Komentarze