Moje misz masz czyli fasola z kurczakiem

Nie miałam pomysłu na obiad...
Na półce czarna fasola...co tam może dodam do niej kurczaka i pomidory i coś z tego wyjdzie..

Składniki na 4 porcje

  • 300 gram brązowego ryżu,
  • 2 łyżki oleju,
  • 300 gram piersi z kurczaka,
  • 1 por,
  • 1 łyżka mielonego kminu rzymskiego,
  • 2 puszki pomidorów,
  • 400 gram czarnej fasoli,
  • puszka kukurydzy,
Najpierw ugotowałam fasolę, wykorzystałam do tego celu mój szybkowar.Ugotowanie fasoli zajęło mi 15 min na "2"poziomie.
W miedzy czasie nastawiłam ryż do gotowania (15 min).
Piersi z kurczaka pokroiłam w kostkę, wrzuciłam na rozgrzany olej i chwilę smażyłam, następnie dodałam por pokrojony w plasterki oraz kmin rzymski chwilę smażyłam.


Później dodałam pomidory z puszki. Wszystko dusiłam około 10 minut.


Przyszła kolej na ugotowaną fasolę i kukurydzę, wszystko wymieszałam i doprawiłam do smaku solą i pieprzem. Podawałam z ryżem.




                                          

Warzywa Strączkowe - edycja zimowa

Komentarze